مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انتقاد از نبود محل شارژ من کارت در ۱۷ شهریور

  • کد خبر: ۱۱۶۹۵
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
انتقاد از نبود محل شارژ من کارت در ۱۷ شهریور
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

اتوبوس رانی
۱۵۸...۰۹۳۶ با وجود اینکه ۷ خط اتوبوس و مینی بوس از بولوار ۱۷ شهریور شمالی می‌گذرد، هیچ محلی برای شارژ من کارت وجود ندارد. حتی دستگاه شارژ با کارت بانکی هم در ایستگاه‌ها نیست. برای دومین سال پیاپی این پیامک را می‌دهم و امیدوارم این مشکل تا سال آینده برطرف شود.
شهرستان
۸۵۱...۰۹۳۶ چندین ماه است موضوع چراغ‌های چشمک زن راهنمایی و رانندگی گلبهار و خطرات آن (از جمله تصادفات مکرر) را پیگیری می‌کنم، اما این مشکل هنوز نه اصلاح شده و نه کسی پاسخ گو بوده است!
مخابرات
شهروند- «مشتری عزیز کالای شما آماده تحویل است.» چگونه به این پیام اعتماد کنیم؟ کدام کالا؟ بالاخره از این پیام‌های ناآشنا سر درنیاوردیم!
قطار شهری
۳۲۶...۰۹۱۵ چندبار انتقاد کردیم که تمام ایستگاه‌های مترو باجه بلیت فروشی نقدی دارند، به جز ایستگاه دانش آموز. گفتیم عده‌ای کارت هایشان همیشه پر نیست و پول نقد همراه دارند، اما فایده نداشت. نیاز به باجه بلیت فروشی در این ایستگاه جدی است، لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
بهداشت
۶۴۴...۰۹۳۹ لطفا از کانال‌های تلگرامی که انواع غذا‌ها و شیرینی‌های خانگی را تبلیغ می‌کنند، گزارشی تهیه کنید. آیا بهداشت بر فعالیت آن‌ها نظارت دارد؟ آیا تهیه غذا در منزل و فروش بین دوستان و آشنایان مجاز است؟ به ویژه با توجه به فرارسیدن شب چله این موضوع اهمیت دارد.
رسانه
۸۵۱...۰۹۳۶ مطبوعات آیینه نمایش مشکلات مردم هستند. لازم است مدیران و مسئولان محترم کشوری و لشکری ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و یکمین سال این رخ داد، نگاهی پراعتماد و توجهی نو به مطبوعات داشته باشند.
اجتماعی
شهروند- شایسته نیست جوانان پاک کشور ما با این درجه از ایمان به خدا، علاقه به کشور و تلاش برای تحصیلات، به افسردگی و بیکاری دچار شوند و به دلیل نداشتن پول پیش خانواده سرافکنده باشند. قدر جوانان کشور را بدانید، نه در حرف که در عمل و اجرا.
شهروند- در این هوای سرد قدری هم به فکر عیادت از بیماران باشیم، تنها به فکر قیمت بنزین و گوجه فرنگی نباشیم. تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت.
شهرداری
۳۳۲...۰۹۰۵ شهرداری منطقه ۱۰ از اواخر شهریور امسال تاکنون به دلیل اصلاح آسفالت، حدفاصل اندیشه ۷۱ تا ۸۳ را ۳ بار مسدود کرده که این خیابان ۲ بار آسفالت شده است و هر بار آسفالت را کنده اند. اکنون هم قسمتی از مسیر همچنان مسدود و بدون آسفالت است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
متفرقه
شهروند- در چناران یک دستگاه تلفن همراه خریدم که فروشنده جوان بدون گران فروشی و با ادب و دقت در کار با من برخورد کرد. مسئولان محترم باید قدر جوانان کشور را بدانند.
۷۵۸...۰۹۳۵ از بیشتر شهر‌ها برای کسب در آمد به مشهد می‌آیند، اما به نظر من در شأن مشهد نیست که زنی بچه به بغل، در هوای سرد تقاضای پول ناچیزی کند، یا پسربچه‌ای سرگردان در هوای سرد به جمع آوری زباله مشغول باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->